غذاهای مناسب دوران بارداری

تنظیم قاعدگی با طب سنتی در دوران حاملگی، با غذاهای سالم، ترکیبی مطلوب از مواد مغذی برای تولید مثل فراهم سازید در سه ماه دوم حاملگی، شما حدوداً به بیش از کالری در روز نیاز دارید در اینجا چند نوع غذا وجود دارد که می‌توانید آن را به غذای دوران حاملگی خود اضافه نمایید و کالری لازم برای تغذیه خود و بچه را تامین کنید حبوبات چرا نخود، عدس، لوبیا سیاه و سویا، پروتئین، درمان گیاهی هورمون مردانه فیبر، آهن، کلسیم و روی را تامین می‌کنند از آن لذت ببرید در سوپ‌ها، سالادها و غذاهای پاستا، به عنوان حموس با کراکرهای سبوس‌دارکامل یا در ساندویچها استفاده کنید گوشت گاو چرا تکه‌های باریک گوشت گاو مثل تکه راسته بالایی دارای پروتئین، ویتامین و نیاسین به‌اندازه روی و آهن با قابلیت جذب بالا می‌باشد گوشت گاو همچنین دارای کولین است تنظیم هورمون های زنانه که برای تشکیل مغز و ایجاد قوه تشخیص لازم است از آن لذت ببرید گوشت شده به سس پاستا اضافه کنید و در تاکو به عنوان همبرگر و در غذاهای سرخ کردنی و تند استفاده کنید میوه‌های حبه‌ای چرا آنها منبعی از کربوهیدراتها، ویتامین ، پتاسیم، فیبر و فلوئید هستند غذاهای گیاهی در این میوه‌ها به طور طبیعی ترکیبات گیاهی مفیدی هستند که‌ از سلولها در برابر ۱۰ ماده غذایی برای تنظیم هورمون های زنانه آسیب و صدمه محافظت می‌کنند از آن لذت ببرید آنها را روی برشتوک سبوس‌دار که با ماست یا شیر پخته شده‌اند استفاده کنید و یا به کلوچه یا سالاد بیافزایید و با مقداری ماست و این میوه‌ها وکلوچه ترد شده را مخلوط کنید و به عنوان دسر استفاده کنید کلم بروکلی چرا به علت وجود فیبر، کلسیم، کارتینوئیدها، زیکسانتین نوعی کارتینوئید برای بهتر شدن نحوه مصرف رازیانه برای تنظیم قاعدگی دید و پتاسیم برای تعادل فلوئید و تنظیم فشارخون مهم می‌باشند بروکلی همچنین دارای مواد اولیه برای تولید ویتامین‌ در بدن است از آن لذت ببرید به عنوان قسمتی از پاستا و غذاهای سرخ‌شده، به صورت بخار پز شده با مقدار کمی‌روغن زیتون روی پوره‌ها بریزید یا به سوپها اضافه کنید و یا آنها را سرخ کنید بروکلی ریز ریز شده را روغن زیتون روی کاغذ ریخته ۱۰ ماده غذایی برای تنظیم هورمون های زنانه و در دمای درجه فارنهایت به مدت دقیقه بپزید پنیر پاستوریزه چرا پنیر دارای مقادیر زیادی کلسیم، فسفر و منیزیم برای بدن و برای استخوانها است به ویتامین و پروتئین از نوع کم چرب آن استفاده کنید، برای ذخیره کالری، چربی و کلسترول از آن لذت ببرید بعنوان اسنک با کراکرهای سبوس دار یا میوه، روی سوپ‌ها، سالاد، ساندویچها و املت بریزید تخم قرص تنظیم کننده هورمون زنان مرغ چرا تخم مرغ دارای مقادیر مناسب پروتئین است چون تخم مرغ امینواسیدهای مورد نیاز بدن برای رشد و نمو را فراهم می‌سازد همچنین تخم‌مرغ حاوی ویتامینها و مواد از قبیل کولین، لوتین و زاکسانتین است

بعضی انواع آنها، چربی امگا مورد نیاز کودک برای رشد مغز و دید بهتر را مهیا می‌سازند پس لطفاً برچسب روی پنیر را چک کنید از آن لذت ببرید در املت‌ها، طریقه مصرف رازیانه برای زنان در سالادها و ساندویچ، وافل نوعی کیک خانگی و غذاهای فرانسوی سبوس‌دار، بعنوان اسنک، یا نیمرو استفاده کنید شیر چرا شیر منبع بسیار عالی از کلسیم، فسفر و ویتامین مواد مغذی سازنده‌استخوان مادر و بچه که هر روز به آن نیاز دارند شیر همچنین دارای پروتئین، ویتامین و ویتامینهای است از آن لذت ببرید ساده یا طعم دار، مخلوط با میوه، روی کراکرهای تنظیم هورمون مردانه در زنان سبوس دار و میوه، در پودینگ استفاده کنید بلغور جو را باشیر به جای آب در مایکرووی تهیه کنید آب پرتقال غنی شده چرا آب پرتقال به کلسیم و ویتامین اضافه شده دارای همان مواد مغذی موجود در شیر است به علاوه ‌آب پرتقال دارای مقادیر زیادی ویتامین پتاسیم و فولیت است از آن لذت ببرید به صورت ساده یا یخ زده بعنوان نوشابه بدون الکل استفاده کنید هورمون های زنانه ماهی آزاد چرا به علت وجود پروتئین، ویتامینهای و چربیهای امگا که قدرت دید و رشد مغز را در کودک افزایش می‌دهد از آن لذت ببرید آن را کباب کنید از ماهی آزاد کنسرو شده در سالادها و ساندویچ‌ها استفاده کنید سیب زمینی شیرین چرا سیب زمینی شیرین حاوی ویتامین و فولیت، فیبر و کاروتنوئیدها است ترکیباتی که بدن آنها را به ویتامین تبدیل تنظیم هورمون های زنانه می‌کند همچنان مقادیر زیادی پتاسیم دارد از آن لذت ببرید به صورت تنوری، تکه‌شده و پخته شده‌ استفاده کنید سیب زمینی پوست گرفته را برای اسنک و غذای جانبی و همچنین بصورت له شده در آب پرتقال یا کباب شده‌استفاده کنید روی تکه‌های شسته شده سیب زمینی مقداری روغن کانولا بمالید و روی کاغذ پخت قرار داده و در دمای درجه فارنهایت به مدت تا دقیقه تنظیم هورمونهای بدن بپزید

غلات سبوس‌دار چرا غلات سبوس دار، غنی از اسیدفولیک، ویتامینهای ، آهن و روی هستند سبوسها دارای فیبر و مواد‌مغذی بیشتری نسبت به سبوسهای عمل‌آوری شده مثل نان‌سفید، برنج سفید و آرد سفید هستند از آن لذت ببرید از بلغور جو برای صبحانه، نانهای سبوس‌دار برای ساندویچ، برنج قهوه‌ای، برنج وحشی، پاستا سبوس گندم یا برای شام، ذرت یا کراکرهای هورمون زنانه سبوس دار برای اسنک استفاده کنید ماست ساده کم چرب یا بدون چربی چرا به علت وجود پروتئین، کلسیم، ویتامینهای و روی ماست ساده بیشتر از شیر کلسیم دارد از آن لذت ببرید روی میوه یا عسل، میوه‌تازه یا خشک یا روی بلغور سبوس‌دار خشک بریزید از ماست‌ساده روی سیب زمینی شیرین پخته شده‌ استفاده کنید تا ن‌تر شود


غذاهای مناسب دوران بارداری