مزایای فعال ماندن در دوران حاملگی

درمان زود انزالی با رژیم غذایی ورزش کردن در دوران حاملگی چه سودی دارد؟ اگر احساس نفخ یا تهوع صبحگاهی داشته باشید، احتمالا لباس پوشیدن روزانه هم برای شما به اندازه کافی سخت خواهد بود! اما باید بدانید که کمی ورزش و فعالیت، می تواند انرژی بیشتری به شما ببخشد و احتمالا موجب شود که احساسی همانند دوران پیش از حاملگی خود داشته باشید از آنجا که ورزش موجب بهبود کشیدگی طبیعی عضلات، قدرت و استقامت آنها می شود، به شما در تحمل اضافه وزن دوران حاملگی ک می کند شما را برای فشار زایمان آماده کرده و بازگشت بدن شما را پس از زایمان به حالت طبیعی بسیار آسانتر خواهد کرد قبل از آغاز هرگونه ورزشی، اطمینان حاصل کنید که دستورالعملهای مربوط به سلامتی و ایمنی را رعایت کرده اید، خصوصا حالا که حامله هستید! ورزش کردن در این دوره، مزایای زیر را به اغان خواهد آورد به شما انرژی بیشتری خواهد داد حاملگی موجب از دست دادن انرژی بدن شما می شود، اما تمرینهای منظم درمان خودارضایی ورزشی، مانند پیاده روی سریع، شما را قادر خواهد ساخت که فعالیتهای روزانه خود را انجام دهید ورزش، قلبی- عروقی شما را تقویت خواهد کرد، در نتیجه شما به سادگی خسته نخواهید شد با عضلات قوی و کشیده، شما به تلاش کمتری برای انجام فعالیتهای روزمره خود از قبیل خرید یا ملاقاتهای کاری نیاز خواهید داشت به شما ک می کند تا برای مرحله دشوار زایمان آماده شوید این نتیجه را به خوبی خواهید دید، هر چه وضعیت بدنی بهتری داشته باشید، قویتر خواهید بود و بهتر از عهده زایمان برخواهید آمد زایمان مشابه با دویدن در دوی ماراتن است؛ به استقامت، اراده و توجه نیاز دارد فعالیت فیزیکی در دوران حاملگی، آمادگی خوبی برای مرحله سخت زایمان است بعلاوه، برخی محققان نشان داده اند که جنین خانمهایی که در دوران حاملگی ورزش می کرده اند، مراحل دشوار زایمان را بهتر از سایر خانمها تحمل می کنند ناراحتیهای حاملگی را کاهش می دهد ورزش و تمرین روش start & stop یا همان روش مکث و آغاز موجب تقویت و کشیده شدن عضلات شما می شود، که به شما ک خواهد کرد تا بهتر از عهده دردها و ناراحتیهای دوران حاملگی برآیید حرکتهای کششی دردهای پشت و کمر را کاهش می دهد، پیاده روی موجب بهبود گردش خون و شنا موجب تقویت عضلات شکمی می شوند افسردگیهای دوران حاملگی را از بین می برد حاملگی را می توان یک تمرین ماهه برای یک واقعه بزرگ زایمان و تولد کودک دانست؛ پس از آنکه هیجان اولیه اع دادن حاملگی به اطرافیان از بین برود، شما می مانید و انتظار! در ماههای ششم یا هفتم، بارداری می تواند ملالت آور یا حتی کسل کننده شود و افزایش وزن و خستگی که فعالیتهای اجتماعی شما را محدود می کند من است موجب بی حوصلگی مضاعف گردد

پیدا کردن یک فعالیت سازگار وضعیت بارداری، می تواند راه حلی برای این مشکلات باشد به شما ک می کند تا خواب بهتری داشته باشید وقتی در تما روز وزنه ای را در جلوی شکم خود حمل می کنید، پیدا کردن وضعیت مناسبی که بتوانید درمان زود انزالی با استفاده از حنا در شب، خواب راحتی داشته باشید، یک مشکل اساسی خواهد بود ورزش به شما ک می کند تا تمام انرژی اضافی خود را بسوزانید، و آنقدر شما را خسته خواهد کرد تا بتوانید به یک خواب آرام و راحت بروید استرس را کاهش داده و توان روحی شما را افزایش می دهد بارداری و به دنیا آوردن یک کودک، واقعه مهمی است که زندگی شما را تغییر خواهد داد و می تواند موجب هیجان و در عین حال دستپاچگی شما شود یک مطالعه نشان داده است که ورزش می تواند میزان هوون سرتونین را افزایش دهد این هوون، یک ماده شیمیایی است که در مغز ترشح می شود و به خلق و خو و اخلاق ربط دارد در نتیجه ورزش می تواند روح تازه ای به شما ببخشد هنگامی که احساس افسردگی می کنید، موسیقی مورد علاقه خود را بگذارید و یک رقص آرام را در اطاق نشیمن آغاز کنید یا در یک کلاس رقص آرام ثبت نام کنید همچنان به تمرینهای سبک آیروبیک ادامه دهید و به مربی خود اع دهید که حامله هستید تصورتان را از عوارض جسمی خودارضایی در زنان خودتان و شخصیتتان بهبود می بخشد تصور کنید اندام شما به ظریفی و نازکی گذشته نیست و هرچند که می دانید این اتفاق دلیلی کاملا دلچسب و شیرین دارد، اما مشاهده اینکه سایز اندامهای بدن شما مرتبا افزایش می یابد و به اندازه ای می رسد که قبلا هرگز نبوده است، می تواند شما را دلسرد یا افسرده کند! ورزش و فعالیت به شما ک می کند که کمتر احساس افسردگی کنید همچنین، ورزش به بدن شما ک خواهد کرد تا پس از زایمان، به سرعت به وزن و شکل طبیعی خود بازگردد به شما ک خواهد کرد تا پس از زایمان، اندام خود را سریعتر به حالت طبیعی برگردانید همین انگیزه می تواند برای بسیاری از خانمها کافی باشد تا ورزشی منظمی را در طول دوران حاملگی خود پیگیری کنند اگر به گونه ای ریزی کرده باشید که ماهیچه های بدنتان در تمام دوران حاملگی، قدرت و کشیدگی مناسبی داشته باشند، پس از زایمان، بدن شما راحت تر می تواند به حالت طبیعی خود باز گردد


مزایای فعال ماندن در دوران حاملگی