شنا در بارداری

افزایش تعداد رابطه جنسی برای درمان زود انزالی شنا کردن جریان خون را بهبود می بخشد، کشیدگی طبیعی و توان ماهیچه ها را افزایش می دهد، و استقامت عضلات را به اغان می آورد اما دلیل اصلی پیشنهاد شنا به عنوان ورزش برای دوران حاملگی آن است که در حین شنا، شما که افزایش وزن دوران بارداری را تحمل می کنید در هنگام ورزش احساس بی وزنی درمان زود انزالی با بی حسی موضعی می کنید و از طرف دیگر می توان گفت که تقریبا احتمال صدمه و جراحت در این ورزش وجود ندارد وقتی که در حالت شناور در آب قرار دارید، احساس می کنید که هیچ اضافه وزنی ندارید بعلاوه، شنا موجب می شد که عضلات نیز قدرت و وضعیت بهتری پیدا کنند قبل از شروع این ورزش، ابتدا با پزشک یا مامای عوارض روحی خودارضایی در مردان خود مشورت نمایید اگر پیش از دوران حاملگی، یک شناگر دائمی بوده اید، احتمالا مشکلی برای ادامه ورزشی خود نخواهید داشت حتی اگر شنا برای شما ورزشی جدید است، باز هم در صورت مراقبتهای لازم می توانید به آن بپردازید ورزش را به آرامی آغاز کنید، گ کردن پیش از ورزش و خنک کردن بعد از استفاده از کاندوم در درمان زود انزالی آن را فراموش نکنید، و بیش از حد به خود فشار نیاورید فقط به یاد داشته باشید شما تنها می خواهید سالم و سرحال بمانید، پس فعالیتهای شدید ورزشی را کنار بگذارید و چند دور شنا در طول یا عرض استخر به طور مداوم را برای بعد از زایمان بگذارید، زیرا شما را بیش از حد خسته خواهد کرد نوعی عوارض روحی خودارضایی در زنان از شنا را انتخاب کنید که برایتان راحت تر باشد ترکیب متناوبی از شنای پروانه با شناور شدن بر سطح آب به روی پشت در حالی که با پا ضربات آرامی به آب می زنید، می تواند یک تمرین مناسب باشد دقت کنید که اگر در ناحیه مفصل شگاهی خود در جلوی لگن احساس درد می کنید، از شنای پروانه خودداری عوارض جسمی خودارضایی در مردان کنید سه ماهه اول در صورتی که توان بدنی شما اجازه می دهد، به صورت یک روز در میان به مدت دقیقه شنا کنید تا بهترین بهره را از این ورزش ببرید در صورتی که شنا، اولین فعالیت صبحگاهی شما باشد، می تواند حالت تهوع صبحگاهی ویار را از بین ببرد و انرژی کافی برای طول روز به شما بدهد

سه دلایل خودارضایی زنان متاهل ماهه دوم با افزایش دوران حاملگی، نیازی به متوقف کردن شنا نیست، زیرا این فعالیت ورزشی برای شما آسان است آب در حین تمرین از مفاصل و رباطهای شما محافظت می کند و از بروز آسیب دیدگی یا گ شدن بیش از حد بدن شما جلوگیری خواهد کرد سه ماهه سوم احتمالا شما نیازی به تغییر ورزشی خود نخواهید درمان زود انزالی با استفاده از تکنیک فشار داشت، اما استفاده از مایو مخصوص یا لباس شنای دوران حاملگی می تواند وضعیت بهتری را برای شما ایجاد کند به دنبال کلاسهای ورزشهای سبک آبی بگردید که در اطراف محل سکونت شما برگزار شده و مربی لایقی داشته باشد از دستورالعملهای کلی برای جلوگیری از گ شدن بیش از حد بدن، استفاده کنید


شنا در بارداری