راه‌هایی برای متمایز کردن برند از رقبا

برند تاثیر ویتامین E بر داشتن اسپرم سالم رالف لورن با عرضهتی شرت های و در دنیا به شهرت رسید این برند در همین نقطه متوقف نشد و خود را به ساخت محصولاتی مانند عطر، ، پوشاک و دیگر موارد گسترش داد رالف لورن نمونهموفق یک یابی افقی شناخته می شود این شرکت نه تنها با روش یابی افقی تصویری نو از خود ارائه داد بلکه الهام بخش دیگران هم شد یکی از شیوه های یابی این است که تصویری از یک زندگی ایده آل به مشتری نشان دهیم و تنها به ویتامین E و خطر سرطان پروستات معرفی کالای خود اکتفا نکنیم برای مثال اگر قرار است تیوب های رنگ را به مشتری بفروشیم، باید این باور را برای او ایجاد کنیم که این محصول می تواند به رنگ آمیزی رویایی وی ک کند در واقع در استراتژی های یابی باید بتوانیم در ذهن مشتری تصویرآفرینی کنیم منابع الهام بخش در دنیای ما کم نیستند فیلم های سینمایی، های ی، مجله ها و کاتالوگ ها، ویترین فروشگاه ها و عکس های موجود در و پینترست ویتامین D برای کودکان از جمله دریچه هایی هستند که تصویر یک زندگی خوب را در ذهن مخاطبان خود ایجاد می کنند درک این قضیه می تواند مشخص کند که چرا بعضی از کسب و کارها با شکست مواجه می شوند در واقع آن ها گرفتار یک اشتباه آماتورگونه هستند و به جای تابلوی نقاشی، تیوب های رنگ را عرضه می کنند آن ها عمودی فکر می کنند، حال آن که مشتریان شان دیدگاه افقی دارند؛ چشم انداز عمودی، به رویکردی گفته می شود که تمرکز علائم ظاهری کمبود ویتامین D در کودکان مستقیم رقبای تجاری بر روی فروش یک کالای مشابه است برای مثال، یک تولیدکنندهلامپ رقبای زیادی دارد در خصوص یک تولید کنندهپوشاک یا تولید کنندهنوشیدنی هم همین است در حالی که چشم انداز افقی به هر کسب و کار نگاه گسترده تری دارد در این دیدگاه، نقطه نظر مشتری به رسمیت شناخته می شود بنابراین لامپ، لباس و نوشیدنی که خریداری می کند تصویر گسترده تری از خواستهاو را در ذهنش نمایان تاثیر ویتامین E بر سلامت قلب می کند در واقع مشتری لامپ را نمی او خواهان یک اتاق نشیمن است که لامپ از اجزای مهم آن است و به وی ک می کند که تصویر ذهنی خود را کامل کند لامپ در اینجا در نقش تیوب رنگ را دارد توجه به این نکته ضروری است که یک نقاش برای خلق شاارش به موارد دیگری مانند میز، قالیچه، ظروف بلوری و حتی موسیقی پس زمینه نیاز دارد

مقاله های مرتبط آموزش انتخاب استراتژی های یابی در مراحل مختلف چرخهحیات ویتامین E برای مردان محصول آیا پادکست سازی قلمرو بعدی یابی است؟ دانشمندان علوم اجتماعی در بررسی های خود به این نتیجه رسیده اند که کالاهای مصرفی در کنار هم دیگر معناآفرینی می کنند و به تنهایی مفهومی در ذهن مشتری ایجاد نخواهند کرد در بسیاری از موارد، اگر محصول عرضه شده در کنار دیگر محصولات نباشد، مفهومی تداعی نمی شود به عنوان مثال فست فود باید با بشقاب های کاغذی باشد یا کت و شلوار با کروات قرار کاهش خطر ابتلا به سرطان با ویتامین E بگیرد در مقابل بعضی از خدمات و کالاها در کنار هم ترکیب نامانوسی را رقم می زنند یک مثال این مورد می تواند وجود صندلی های چیپندل در یک شرکت عرضه کننده باشد بنابراین، بخش مهمی از یابی سبک زندگی، تشخیص محصولات و خدمات مرتبط با یکدیگر است حتی نتایج بررسی ها نشان داده است که می توان یک محصول نه چندان جذاب را با ارتباط دادن آن به کالاهای دیگر مورد توجه و اقبال عموم قرار داد پیوند منابع تامین ویتامین D قرار دادن بین محصولات مختلف که بیان گر تصویر از نوعی سبک زندگی باشد، از موارد اساسی در خصوص تصمیم گیری مشتریان برای خرید آن ها است خریداران در تهیهمحصولات خود به دنبال هماهنگ ساختن آن ها با دیگر اشیای پیرامون خود هستند به همین دلیل برندهای مربوط به و نوشیدنی انرژی زای ردبول با یکدیگر وارد هاری مشترک می شوند در کنار فرصت های تبلیغاتی زیادی که برای عرضه کنندگان محصولات دلایل کمبود ویتامین D در بدن  وجود دارد، دیدگاه تصویرسازی برای مصرف کننده بایستی لحاظ شود شرکت هایی ه فروشی مانند نوردستروم و آیکیا هم از این استراتژی بهره می برند برای مثال در نوردستروم، وقتی مشتری پیراهنی را برای خرید انتخاب می کند به دنبال آن کروات، کت و شلوار، کفش، کمربند و حتی ادکلن هماهنگ با آن هم پیشنهاد می شود آیکیا هم تنها به عرضهمبلمان و تخت خواب های خود بسنده نمی کند این فروشگاه به معرفی افزایش سیستم ایمنی بدن به کمک ویتامین E دیگر ازای یک اتاق خواب مانند صندلی ها، فرش و حتی قفسه های دکوری می پردازد این در حالی است که خیلی فروشگاه ها به خود زحمت این را نمی دهند که مانکن ویترین خود را در یک ست لباس کامل نمایش دهند!بیشتر بخوانید اعات تبلیغ دهندگان را برای کاربران نشان می‌دهد بخش تبلیغات خود را با تغییر برند، بازطراحی می‌کند هنر معذرت خواهی از مشتری مهم‌ترین مزیت رقابتی کسب و کار‌های کوچک ایده‌های افراد در معرض کمبود ویتامین D یابی در زمان‌های کوتاه استراحت این روزها خلاقیت برندها در تولید محصولات منحصربه فرد بسیار پایین آمده است پر از محصولات تکراری است که تنها نامشان آن ها را از یکدیگر متمایز کرده است مطمئنا هر کارآفرینی نیاز به منحصربه فرد بودن را درک می کند اما پیدا کردن ویژگی که بتواند محصول یا خدمات برند را نسبت به رقبا متمایز کند بسیار سخت است اغلب یابان روی شناسایی مزایای استراتژیک ویتامین E برای مردان تمرکز می کنند و به همین دلیل معمولا شکست می خورند تمایز از مجموعه ای از ویژگی هایی به دست می آید که یک مزیت عمده را شکل می دهند مشتری های وفادار معمولا برند را با این مزیت عمده می شناسند و هرگز حاضر نیستند این مزیت را با قیمت پایین تر محصول رقیب جایگزین کنند

در ادامهاین مقاله به بررسی راه هایی می پردازیم که برند را از رقبا متمایز می کند ۱- روش کسب داشتن استراتژی خاص و منحصربه فواید ویتامین E برای مردان فرد برای کسب یکی از راه های سریع برای ایجاد تحول در است به عنوان مثال آژانس تبلیغاتی را در نظر بگیرید که هزینهپروژه ها را بر اساس موفقیت حاصل شده تعیین می کند مطمئنا دارد خاصی برای قیمت گذاری مشخص شده است اما مشتری را در صورت عدم رسیدن به نتیجهدلخواه ملزم به پرداخت تمام هزینه نمی کند امروزه بسیاری از شرکت های مبتنی بر مانند همین روش یعنی دری هزینه بر اساس استفاده را ملاک درمان کمبود ویتامین D تعیین قیمت قرار می دهند داد و ستد کالا و مزایده نیز روش های خلاقانه و مفید دیگری برای کسب هستند ۲- سادگیامروزه اغلب شرکت های بزرگ به دنبال راهی برای ساده سازی خدمات خود هستند به عنوان مثال موتور جستجوی برای رقابت با شرکت یاهو از طراحی بسیار ساده ای برای جستجو استفاده کرد و در میان کاربران محبوب تر شد هر مفهومی با سادگی راحت تر انتقال پیدا کرده و مخاطبان را بیشتر جذب می تفاوت بین ویتامین D2 و ویتامین D3 کند ۳- شخصی سازیمقالهمرتبط چگونه برند خود را از دیگران متمایز کنیماستارت های خلاقانه ای که در زمینهمد و لباس کار می کنند مانند مشغول تهیهمجموعه لباس هایی تحت مدیریت مشتری هستند مشتری ها حق انتخاب می خواهند و تهیه کنندگان لباس با ارائهگزینه هایی برای شخصی سازی کردن لباس ها به دنبال راهی برای ایجاد این حس در مشتری هستند البته مشتری حق انتخاب زیادی ندارد و تنها از میان فواید ویتامین E برای مردان گزینه های تعریف شده از طرف برند می تواند محصول مورد نظر را سفارشی سازی کند به عنوان مثال در یک رستوران مشتری ها می توانند یک مدل غذا را با انتخاب ماهی سالمون یا ماهی تن شخصی سازی کنند اما نمی توانند مااهی سفارش دهند زیرا در لیست غذاهای پیشنهادی از طرف رستوران نیست یا به عنوان مثال برندی در زمینهطراحی و چ لباس، طرح مورد نظر مشتری ها را روی هر مدل لباس با هر اندازه ای چ می نقش ویتامین E بر افزایش باروری کند و به نوعی لباس های شخصی سازی شده به مشتری تحویل می دهد ۴- ایمنیشرکت را در نظر بگیرید که بعد از گذشت چندین سال همچنان با موفقیت به فعالیت های خود ادامه می دهد دلیل موفقیت این برند این است که در تمام سال ها محصولات با کیفیتی ارائه داده و تبدیل به برندی قابل اعتماد شده است اگر می خواهید به انتخاب اول مشتری ها تبدیل شوید باید اعتماد آن ها را جلب کنید و نشان دهید که بهترین مقدار ویتامین D موجود در مواد غذایی انتخاب هستید ۵- اعتباربرندهایی که مدت زمان زیادی از تأسیس آن ها می گذرد نوعی حس نوستالژی را در مخاطب زنده می کنند این برندها با ترکیب روش های قدیمی و مدرن تبلیغات باید اعتباری که در این سال ها کسب کرده اند را به مشتری نشان دهند به عنوان مثال استفاده از عبارت ما ۵۰ سال است از نوآوری استفاده می کنیم

نه تنها نشان دهندهقدیمی و معتبر بودن برند بوده بلکه نشان دهندهاستفاده علائم کمبود ویتامین D از نوآوری در تولید محصولات است ۶- ارائهمجموعه ای از خدمات و پلت ف هااغلب خریداران ترجیح می دهند از بخشی از خدمات ارائه شده توسط برند استفاده کنند زیرا مقایسهقیمت ها در چنین شرایطی راحت تر است از طرفی ترجیح می دهند با تأمین کنندگانی کار کنند که تمام اجناس مورد نظرشان را با کیفیت بالایی ارائه می دهد پس بهتر است مشتری های خود را بشناسید و خدماتی که نیاز دارند را در یک مجموعه مکمل های ویتامین D به آن ها ارائه دهید ۷- اعات ابر، اینترنت اشیا و تغییرات اساسی در تولید و ذخیره سازی داده ایجاد کرده اند کلان داده ها سال ها است که مورد بحث قرار گرفته اند و پیدا کردن راهی برای دسترسی به آن ها و تهیهگزارش پیش از هر زمانی اهمیت پیدا کرده است شرکت های کوچک و متوسط نیز دنبال مهاجرت به های مبتنی بر ابر با قیمت پایین هستند برای متمایز کردن برند دنبال راه هایی برای ذخیره سازی مصرف مکمل ویتامین D اعات مربوط به مشتری ها، تحلیل و ارائهراه حلی برای خدمات بهتر باشید ۸- اهمیت دادن به تمام ویژگی هابسیاری از برندها تنها به یک یا چند ويژگی محصول اکتفا می کنند و به سایر ویژگی هایی که از طرف مشتری نادیده گرفته شده اهمیتی نمی دهند درصورتی که تمام ویژگی های برند پتانسیل تبدیل شدن به ویژگی منحصربه فرد کنندهبرند را دارند و باید جدی گرفته شوند ۹- امضای برندتا به حال برایتان پیش عوارض کمبود ویتامین D آمده به رستورانی مراجعه کنید و بدون اینکه سفارش دهید برایتان نوشیدنی مخصوص بیاورند؟ این مدل خدمات خاص، امضای برند هستند و مشتری با هر بار مراجعه انتظار دارد از این خدمات بهره مند شود هرقدر امضای برند خاص تر باشد تعداد مشتری های وفادار برند نیز بیشتر خواهد شد ۱۰- انجام کارهای غیر منتظرهدر دهه۶۰ یکی از گروه های موسیقی با روشی جدید و جالب اقدام به جذب مخاطب کرد بخشی از شهرت مقدار ویتامین D مورد نیاز آن ها استفاده از نوعی ثابت در کنسرت ها بود آن ها به ندرت از لیست آهنگ استفاده می کردند و درنتیجه در سالن کنسرت کسی نمی دانست چه آهنگی نواخته خواهد شد اغلب م اتفاقات غیر منتظره را دوست دارند پس سعی کنید از راه های جدیدی برای شگفت زده کردنشان استفاده کنید ۱۱- سرعتفروشگاه آمازون خدماتی به نام روز بعد ارائه داده است که طی آن سفارش مشتری فردای روز خرید به دستش خواهد رسید و به ویتامین D و خواص آن زودی این سرویس را به همان روز ارتقاء خواهد داد مشتری ها بیش از هر زمانی به سرعت توجه می کنند و برندهایی که بتوانند در اسرع وقت بهترین خدمات را ارائه داده و از مشتری های پشتیبانی کنند برنده خواهند شد ۱۲- شرکت ها به دو دسته محور و استفاده کننده تقسیم بندی می شوند شرکت هایی که بر اساس بنا نشده اند می توانند از روش های مختلفی برای استفاده از در خدمات خود استفاده کنند

اما برای فواید مصرف ویتامین D متمایز کردن برند با استفاده از باید بتوان خدماتی قابل اعتمادتر، پرسرعت تر و بهتر از سایر رقبا ارائه داد بیشتر بخوانید اقدامات افراد موفق برای غلبه بر شکست چگونه در سخنرانی با سند ایمپاستر مبه کنیم فعالیت هایی در فضای کاری که تنها زمان را هدر می‌دهند راارهایی برای غلبه بر توقف رشد شرکت نشانه‌های ضرورت پیووت در کسب‌وکار


راه‌هایی برای متمایز کردن برند از رقبا