مصاحبه با مدیر خدمات پس از فروش BYD در خصوص خدمات ویژه کارمانیا در ایران

شرکت اختلال استرس پس از سانحه کاانیا به عنوان یکی از زیجموعه های شرکت سازی کان ، نزدیک به ۱۲ سال است که به توسعه خطوط تولید و راه اندازی می پردازد با این حال نام این شرکت طی چند سال گذشته با آغاز هاری مشترک، مونتاژ و فروش های در بیش از گذشته به چشم می خورد خدمات پس از فروش نه چندان مناسب، کمبود قطعات یدکی و نبود نیروی متخصص، از جمله بزرگ ترین مشکلات تحقیق در مورد کنترل استرس برند های یی جدید در های مختلف جهانی هستند با این حال کاانیا با قرار دادن مشتری مداری به عنوان یکی از اولویت های اصلی خود، سعی بر ارایهخدمات پس از فروش متفاوتی نسبت به رقبای خود دارد در همین راستا اقدام به مصاحبه با حسین سد مدیر خدمات پس از فروش کاانیا در کرده است تا در کنار آشنایی با های این شرکت برای رفع نیاز های کاربران درمان استرس و اضطراب شدید در این بخش، آن دسته از کاربرانی که یکی از محصولات را برای خرید در نظر دارند برخی از پاسخ های مورد نظر خود را در خصوص پشتیبانی این ها بیابند در ادامه شما را به مطالعهاین مصاحبه دعوت می کنیم در حال حاضر چند مرکز خدمات پس از فروش در وجود دارد؟خدمات پس از فروش با مدیریت جدید از آذاه ۱۳۹۵ آغاز شد فعالیت کاانیا سال اول با ۸ داروی کنترل استرس نماینده و ۵۵۰ در سال ۱۳۹۵ آغاز شد اما در حال حاضر ۲۵ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در کنار ۸ نمایندگی فروش کاانیا مشغول به کار هستند ریزی ما راه اندازی نمایندگی خدمات پس از فروش در تمام مراکز ها تا پایان سال جاری شمسی است با عدم وجود نمایندگی خدمات پس از فروش در تمامی مراکز ها چگونه به مشتریان خود در این شهر ها سرویس درمان استرس با داروهای گیاهی های لازم را ارایه می دهید؟ما کاربران خود حتی در دورترین نقاط را تنها نگذاشته ایم و جز اولین شرکت های یی در هستیم که طرح سرویس از راه دور را راه اندازی کرده ایم مشتریان در شهرهای فاقد نمایندگی با ارسال تعدادی از مدارک احراز محل سکونت، تمام قطعات مورد نظر خود را دری می کنند و پذیرش آن ها در تهران ثبت و گارانتی معتبر می شود اختلال استرس پس ازسانحه در کودکان بدین ترتیب به جز سرویس اولیه نیازی نیست برای انجام سرویس های دوره ای خود به تهران مراجعه کنند با توجه به تجربهتلخ برخی کاربران از نبود خدمات یا قطعات لازم برخی برند های ، برای حل این دسته از مشکلات و نگرانی کاربران چه تدابیری را اتخاذ کرده است؟ ریزی گسترده کاانیا برای تامین سریع قطعات یدکی مورد نیاز کاربرانبسیاری از پاورپوینت کنترل استرس مشکلات ایجاد شده در تامین قطعات مورد نیاز کاربران به سفارش دهی نامناسب شرکت ها باز می گردد شرکت ها باید با توجه به شرایط ، الگوهای خرابی و رفتار کاربران اقدام به پیش بینی و سفارش دهی قطعات یدکی بکنند تا کمبودی از این لحاظ تجربه نکند قطعات یدکی به سه دسته کم مصرف، میان مصرف و پصرف تقسیم می شوند و تعیین و دسته بندی هریک درمان استرس با طب سنتی از قطعات مورد نیاز در دسته های مذکور، نیاز به بررسی علمی دقیق دارد یکی دیگر از اقدامات ما برای تامین سریع قطعات مورد نیاز کاربران، نگه داری تمام قطعات یدکی در انبار مرکزی در شهر کان است تا دسترس به قطعات و ارسال آن ها به تمام نقاط در کمتر از ۴۸ انجام شود خدمات نوین دیگری که کاانیا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد چیست؟ما کنترل استرس pdf خدمات و امداد را در تهران به صورت آزمایش در ۸ منطقه اجرا کردیم ا تمام مناطق تهران تحت پوشش این سرویس های جدید ما است تا کاربران در هر نقطه ای به خدمات دسترس داشته باشند هم چنین به زودی تیم امداد همه روزه و حتی در روز های تعطیل نیز آمادهخدمت رسانی به کاربران خواهد شد

با توجه به مشکلات اخیر هایو واردات، کاانیا برای تامین درمان استرس و افسردگی نیاز های کاربران چه تدابیری را اندیشیده است؟ما تا موارد زیادی از مراجعه و نیاز کاربر به خدمات و قطعات یدکی داشتیم که خوشبختانه تا موفق به انجام خدمات در کمترین زمان برای جلب رضایت مشتریان شده ایم حتی در مواردی به دلیل نایاب بودن قطعه ای، با مجوز خاص موفق به تامین قطعه از شده ایم ما منظمی برای سفارش قطعات با توجه به نیاز اختلال استرسی پس از ضایعه روانی های خود داریم اتفاق های اخیر و محدود شدن ی از یک طرف و سفارش قطعات فقط از طریق حوالهی می تواند در صورت وقفه و بروز مشکل منجر به تاخیر دو تا سه ماهه در تامین قطعات مورد نیاز شود امیدواریم مشکلات موجود هر چه سریع تر برطرف شوند تا در آینده نارضایتی کاربران ایجاد نشود در صورت عدم تامین قطعه ای خاص، برای جلب رضایت مشتری طرح درمان دارویی استرس ویژه ای مانندجایگزین در دارید؟ما در حال حاضر مشغول ریزی برای تامینجایگزین برای کاربرانی هستیم کهآن ها به دلیل نقص فنی و عدم اان قطعهمورد نظر، قابلیت تعمیر ندارد با این حال تا نیازی به این مورد نداشتیم زیرا تمام قطعات مورد نیاز کاربران را تا حد من و در کمترین زمان با سفارش گذاری خاص به سرعت تامین کرده ایم چیزی که از های برای درمان استرس چه بخوریم ی در دیده شده، کمبود قطعات است که بخشی از آن به علم باز می گردد که سازان ی نسبت به برند های با سابقهاروپایی کمی ضعیف تر هستند اما ما مذاکرات زیادی کرده ایم تا تامین قطعات مورد نیاز را به کمتر از ۱۰ روز برسانیم در حالی که این مولفه برای بسیاری از برند های فعال در به ۳۰ روز می رسد شرکت کاانیا برای آموزش نیروهای فنی چه هاری کنترل استرس کنکور با انجام داده است تا تمام تکنسین های این شرکت خدمات یکسانی را در هر نقطه از ارایه دهند؟کاانیا سال گذشته موفق به دری رتبه دوم رضایت مندی مشتریان در شده استما دو سری آموزش داریم؛ آموزش درون سازمانی و برون سازمانی آموزش درون سازمانی نیز خود به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شود هر ساله تعدادی از پرسنل های کلیدی به اعزام راه های کنترل استرس امتحان می شوند تا دوره های تخصصی برخی ها را ببینند در ادامه برخی جزوات آموزشی از دری می شود تا در مراکز آموزشی و با دعوت از کارشناسان فنی نمایندگی های کاانیا، آموزش های لازم داده شود ما از ن افزار جامع ایده برای آموزش نیروهای خود استفاده می کنیم و دوره های آموزشی به صورت مداوم و برای تکنسین های مختلف برگزار می شود کاانیا خدمات درمان استرس و تپش قلب ویژه ای یا را برای برخی کاربران خود تدارک دیده است؟ما از سال اول خدمات ویژه ای ماننده سرویس از راه دور، خدمات ، بازدید های رایگان تاان و زمستانه برای مشتریان خود داریم اما یکی از طرح های جدید و جذاب ما، طرح افزایش بازهزمان گارانتی است با توجه به کیفیت بالای های ما اان افزایش کیلومتر یا زمان گارانتی را در ازای پرداخت استرس وراههای کنترل آن خاصی به مشتریان خود ارایه می دهیم کاانیا در یابی سازمان دارد چه رتبه ای را کسب کرده است؟سال گذشته کاانیا مقام دوم رضایت مندی مشتریان را در نیم سال اول کسب کرد به گفتهمسئولان و بازرسان سازمان کاانیا یکی از منظم ترین شرکت های این بخش از است هدف اصلی مجموعه کسب رضایت مشتریان است و ما تمام تلاش خود را برای احقاق آن انجام درمان اختلال استرس پس ازسانحه می دهیم

به عنوان نکتهآخر، چه مولفه ای را به عنوان نکتهمتمایز کننده فعالیت بخش خدمات پس از فروش کاانیا و ارتباط با مشتریان می دانید؟ یکی از برند های خوب و باکیفیت است ما به عنوان اولین قدم در تلاش هستیم تفکر محصولات بی کیفیت ی را در ذهن کاربران تغییر دهیم زیرا کیفیت بالای های برای ما مسجل شده است اما کیفیت بالا همه مولفه درمان دلشوره و اضطراب های لازم برای کسب رضایت مشتریان نیست نقطه تمایز مجموعهکاانیا ارتباط مستقیم با مشتری است بسیاری از مشتریان به صورت مستقیم با مدیران مجموعه و بنده در هستند تا بدین ترتیب از بازخورد آن ها برای بهبود عملکرد مجموعه استفاده کنیم هم چنین ارتباط مشتریان با مدیران رده بالا اعتماد زیادی در آن ها ایجاد می کند که ا عضوی از یک کنترل استرس هنگام کنفرانس خانوادهبزرگ شده اند بیشتر بخوانید قیمت و شرایط فروش های لیفان کان موتور گزارش رئیس جمهور به م، در پاسخ به واردات غیرقانونی ۶۴۰۰ لیفان / ایکس ؛ مشخصات فنی، قیمت و هر آنچه درباره آن باید بدانید امریکا با حضور سازان فرانسوی در ، مخالفت کرد کاهش ۲۶درصدی فروش پژو سیتروئن در خاویانه، پس از تحریم


مصاحبه با مدیر خدمات پس از فروش BYD در خصوص خدمات ویژه کارمانیا در ایران