راهنمای فعالیتهای ورزشی در دوران بارداری

چای سبز را با چی بخوریم تمرینهای آیروبیک، قلب و ریه های شما را تقویت می کند و کشیدگی طبیعی مناسبی را برای عضلات به اغان می آورد شما می توانید در دوران حاملگی به طور منظم به تمرینهایی بپردازید که فشار شدید نداشته باشند یعنی لگد یا پرش نداشته و همواره یکی از پاها بر روی زمین قرار داشته باشد تا از شدت فشار بر روی مفاصل کاسته شود ؛ و با نزدیک شدن به پایان دوران حاملگی خواص چای سبز برای لاغری به تدریج از میزان تمرین خود بکاهید هرچند شما می توانید با استفاده از یک نوار ویدئویی تمرینها، در خانه نیز به تمرین بپردازید و وضعیت بدنی خود را در حالت مناسبی نگه دارید، اما انتخاب یک کلاس که ویژه خانمهای حامله طراحی شده باشد، بهترین گزینه من است در اینصورت از ی با خانمهایی که وضعیتی مشابه با شما دارند لذت خواهید برد و می توانید اطمینان کاهش 15 کیلو در یک ماه یابید که مربی کلاس از تمرینهایی استفاده می کند که با وضعیت خانمهای حامله بهترین سازگاری را دارد اگر در یک کلاس معمولی آیروبیک ثبت نام کرده اید، به مربی خود اع دهید که باردار هستید، به این ترتیب او می تواند تمرینهایی را که برای شما سنگین است تا حدی تغییر دهد هرچند تمرینهای سبک آیروبیک، تمرینهای مناسبی برای دوران حاملگی هستند اما اگر عضلات برنامه کاهش وزن با ورزش کف لگن شما ضعیف باشند، حتی این تمرینهای سبک نیز من است موجب خروج یا نشت ادرار شوند انجام تمرینهای آیروبیک بیشتر از چند بار در هفته نیز من است موجب بروز این عارضه در دوران بارداری شود در طول تمرین ماهیچه های کف لگنی خود را در حالت فشرده و منقبض نگه دارید تا از خروج غیر ارادی ادرار جلوگیری کنید انجام چند تمرین مخصوص برای تقویت عضلات کف لگن لاغری با چای سبز قبل و بعد از جلسه اصلی می تواند تا حد زیادی بروز این مساله را کاهش دهد همچنین با رعایت نکات زیر در تمرینات، می توانید از وارد آمدن فشار بیش از حد به مفاصل خود جلوگیری نمایید از تغییر جهت در هنگامی که به سرعت حرکت می کنید، خودداری کنید در هنگام انجام حرکات اسکوپ حرکاتی که با جلو آوردن پا دستها نیز به طور چرخشی به سمت راست و چپ حرکت می کنند خواص چای سبز با دارچین ، لگن خود را در وضعیت پایدار و در میانه بدن قرار دهید هنگام انجام حرکات بالا بردن زانو، سطح و وضع باسن خود را حفظ کرده و شکم خود را حرکت ندهید از انجام حرکاتی که از ترکیب بالا بردن زانو و بالا بردن دستهاست خودداری کنید؛ زیرا فشار بیش از حد بر کمر و مفاصل لگن شما وارد می کند سه ماهه اول پیش از شروع یا ادامه منظم ورزشی خود، همواره احتیاطهای راهکارهای لاغری با چای سبز در بازه کوتاه عمومی را به عمل آورید از لباسهای چند تکه و خنک استفاده نمایید تا علاوه بر جریان مناسب هوا روی پوست، بتوانید هنگام انجام حرکات ورزشی شدیدتر بخشی از لباس خود را درآورید برخی خانمها مایلند که ضربان قلب خود را در طول تمرین کنترل کنند؛ اما صرفا تکیه بر ضربان قلب به عنوان معیاری برای تعیین شدت مناسب ورزش کافی نیست، زیرا میزان ضربان قلب در طول ده کیلو کاهش وزن دوران حاملگی تغییرات وسیعی دارد یک قانون کلی آن است که اگر نمی توانید در طول تمرین براحتی صحبت کنید، باید سرعت و شدت فعالیت خود را کاهش دهید قبل از آغاز تمرینات، نکات ایمنی و راهنمای سلامت در ورزش حین بارداری را مد نظر قرار دهید سه ماهه دوم پیش از تمرینات، در حین ورزش و پس از آن، مقادیر زیادی آب بنوشید در غیر این صورت من است بدن شما مقادیر مضرات چای سبز برای کبد زیادی آب از دست بدهد که در نتیجه من است دچار گرفتگی عضلانی یا حتی انقباضات زودرس زایمانی شوید

سه ماهه سوم شکم حامله شما من است مانع از انجام برخی حرکات شود در صورتی که خم شدن به جلو دولا شدن یا انجام برخی حرکتهای دیگر برای شما خیلی دشوار است، به قدم زدن در جا اکتفا کنید این کار موجب می شود که ضربان قلب شما در این مرحله پایین نیاید آیا خواص چای سبز ورزش در دوران حاملگی به من ک می کند؟ از آنجا که ورزش می تواند موجب افزایش کشیدگی طبیعی عضلات، قدرت و استقامت آنها شود، در نتیجه می تواند به تحمل اضافه وزن دوران بارداری ک کند، مادر را برای فشار زایمان آماده سازد و پس از زایمان بازگشت بدن مادر را به حالت طبیعی آسانتر کند همچنین فعالیت دوران حاملگی می تواند مشکلات فیزیکی ناشی از درد پشت و خواص چای سبز با دارچین کمر، یبوست، خستگی و کوفتگی بدن، و توهای موضعی را کاهش دهد؛ خلق و خوی شما را بهتر کند؛ و حتی می تواند به شما ک کند تا خواب بهتری داشته باشید می توانید در این سایت، مطالب دیگری راجع به فواید ورزش در دوران حاملگی پیدا کنید آیا من است ورزش بنا به دلایلی برای من مضر و نامناسب باشد؟ برخی از خانمهای باردار باید در زمان ورزش، مراقبت بیشتری از خود کاهش وزن با چای سبز به عمل آورند بهتر است پیش از شروع هر نوع ورزشی، با پزشک خود مشورت کنید اگر شما - سابقه سقط جنین داشته اید؛ - قبلا یک زایمان زودرس داشته اید؛ - می دانید که این بار در معرض خطر زایمان زودرس قرار دارید؛ - می دانید که دچار عارضه پایین قرار گرفتن جفت هستید؛ - خونریزی واضح داشته اید؛ - در کمر یا مفاصل ران خود مشکل دارید؛ - از قبل، دچار یک مشکل مواد غذایی لاغر کننده و چربی سوز پزشکی یا عارضه خاص هستید؛ - فشار خون بسیار بالا دارید؛ - احتمال دارد که چند قلو باردار باشید من یک ورزشی نسبتا سنگین دا آیا ادامه آن در دوران حاملگی ایمن و مناسب است؟ اگر شرایط عمومی بدنی شما مناسب باشد می توانید به خود ادامه دهید بر اساس یک مطالعه، خانمهای باردار سالمی که در شرایط مناسب بدنی به سر می برند و پیش از حاملگی نیز ورزش می کاهش وزن با خوردن چای سبز و آبلیمو کرده اند، می توانند به ورزشی خود در دوران حاملگی نیز ادامه دهند و مشکلی برای سلامتی یا رشد کودک آنها پیش نخواهد آمد پژوهشگران تعداد زیادی خانم حامله را که بار در هفته به ورزش سنگین یا متوسط می پرداختند، مورد مطالعه قرار دادند هنگامی که محققان مدت زمان زایمان، اضافه وزن دوران حاملگی و وزن نوزاد را مقایسه کردند، هیچ تفاوتی بین ورزشکاران خواص چای سبز با دارچین و گروه کنترل نیند به هر حال، حتما پزشک یا مامای خود را در جریان ادامه ورزشی خود قرار دهید کدام ورزشها بهترین انتخاب برای دوران حاملگی هستند؟ پیاده روی، آهسته دویدن، شنا، استفاده از دوچرخه های ثابت خانگی و ورزشهای آبی سبک مخصوص دوران حاملگی، تا زمانی که بیش از حد به آنها نپردازید مناسب و ایمن هستند در صورتی که یک مربی رسمی را که در زمینه خواص چای سبز برای پوست ورزش خانمهای حامله تجربه داشته باشد پیدا کنید، یوگا و پیلاتس نیز انتخابهای مناسبی خواهند بود اگر تا هرگز ورزش نکرده باشم، باید مراقب چه مواردی باشم؟ تا زمانی که پزشک یا ماما ممنوعیتی برای ورزش در نظر گرفته باشد، می توانید های ورزشی سبک یا متوسط را ادامه دهید ورزشهای کم فشار و سبک همچون پیاده روی یا شنا را انتخاب کنید و مدت زمان جلسات غذاهای لاغر کننده سریع تمرین خود را کوتاه در نظر بگیرید همچنین می توانید در کلاسهای ویژه دوران حاملگی شرکت نمایید تا اطمینان حاصل کنید که ورزشها و تمرینهای کلاس برای شما کاملا ایمن و مناسب هستند آیا باید ورزشی خود را در دورانهای مختلف حاملگی، تغییر دهم؟ بله

حتی اگر شما قبل از بارداری نیز ورزش می کردید، طبیعتا تمایل خواهید داشت تا حجم و شدت ورزشی خود را کاهش خواص چای سبز برای لاغری دهید تا با رحم در حال رشد شما سازگار باشد بعلاوه باید دستورالعملهای کلی ورزش برای خانمهای حامله را نیز رعایت کنید بویژه در سه ماهه اول حاملگی، لازم است که از گ شدن بیش از حد بدن جلوگیری کنید پس از سه ماهه اول نیز باید از تمرینها یا ورزشهایی که لازم است برای مدت طولانی بر روی پشت خود دراز بکشید یا در یک ان ثابت بایستید، صرف نظر نمایید، زیرا کاهش 5 کیلو در یک ماه موجب خواهند شد که خون رسانی به رحم و جنین کاهش یابد کدام یک از ورزشها برای دوران حاملگی توصیه نمی شوند؟ ورزشهایی که احتمال زمین خوردن شدید در آنها زیاد باشد، یا حتی احتمال از دست دادن تعادل در آنها وجود داشته باشد، گزینه های مناسبی برای خانمهای حامله نخواهند بود این ورزشها شامل اسب سواری، ژیمناستیک و انواع اسکی هستند بعلاوه اکثر پزشکان میوه هایی که چاق میکنند و ماماها توصیه می کنند که پس از سه ماهه دوم، حتی اگر یک دوچرخه سوار حرفه ای هستید، دوچرخه سواری را کنار بگذارید؛ زیرا احتمال زمین خوردن در آن وجود دارد با این حال می توانید از دوچرخه های ثابت تا زمانی که مایل باشید استفاده کنید چگونه می توانم بفهمم که آیا ورزشی من بیش از حد سنگین است یا نه؟ بطور کلی ورزشی نباید موجب خستگی شدید در شما شود خواص چای سبز با زنجبیل به وضعیت بدنی خود توجه کنید و در صورتی که احساس خستگی کردید، تمرین را متوقف کنید از آنجایی که اکسیژن کمتری برای تمرینهای آیروبیک هوازی در اختیار اندامهای شما قرار می گیرد، در دوران حاملگی، ضربان قلب شما باید حداکثر % بیشتر از حالت عادی شود برخی از خانمها مایلند که ضربان قلب خود را در حین ورزش کنترل کنند، اما شما هرگز نباید صرفا بر ضربان خواص چای سبز با دارچین قلب خود به عنوان معیاری برای تعیین شدت مناسب ورزش تکیه کنید، زیرا میزان ضربان قلب در طول دوران حاملگی تغییرات وسیعی دارد یک قانون کلی این است که اگر نمی توانید در طول تمرین، یک المه عادی را به راحتی انجام دهید، سرعت تمرین خود را کم کنید در صورتی که یکی از این موارد را مشاهده کردید، بلافاصله ورزش را متوقف کنید سرگیجه، تنگی نفس، احساس ضعف چه چیزی باعث لاغری شکم می شود یا غش، خونریزی از واژن، احساس سختی در راه رفتن، انقباضات شکمی یا توقف غیر معمول حرکات جنین توجه داشته باشید که اغلب کودک شما در طول تمرین شما، بسیار ساکت و آرام خواهد بود بعد از زایمان، کدام ورزشها را می توانم انجام دهم؟ اکثر مادران دوست دارند بدانند که چه زمانی می توانند انجام تمرینات ورزشی را برای کاهش وزن و ابی تناسب اندام خود شروع طبع چای سبز کنند شاید بازگرداندن بدن به حالت طبیعی مهمترین خواسته شما پس از زایمان باشد، اما شما باید این فرآیند را به آرامی آغاز کنید اولا، باید اطمینان حاصل کنید که از لحاظ فیزیکی بدن شما آماده آغاز فعالیت می باشد آنگاه می توانید فرآیند ابی اندام قبلی خود را با انجام یک سری از تمرینهای کششی و استقامتی آغاز کنید همینکه آمادگی کافی در شما ایجاد خواص چای سبز با دارچین شد، می توانید مجموعه دوم تمرینهای ورزشی را نیز آغاز کنید

اگر زایمان شما از طریق سزارین بوده است، می توانید به محض احساس آمادگی، تمرینهای آرام و سبک شکم و کف لگنی را آغاز نمایید که این امر موجب افزایش سرعت بهبود شما خواهد شد اگر خونریزی تازه از واژن را مشاهده کردید، احتمالا فعالیت بدنی بیش از حد انجام داده اید و باید استراحت بیشتری بکنید خواص چای سبز با دارچین پس از تولد کودکم، به خاطر کارهای زیادی که دا، نمی توانم ورزش کنم چه پیشنهادی برای من دارید؟ صرفنظر از بحث توان بدنی، پیدا کردن وقت کافی برای ورزش کردن نیز برای یک مادر که تازه زایمان کرده است، سخت خواهد بود اما راههایی وجود دارد که کودک خود را هم در فعالیت ورزشی به خود ببرید، و یا اینکه زمانی را برای انجام حرکتهای ورزشی در حین انجام کارهای چای سبز را با چی بخوریم روزمره کودک خود پیدا کنید حتی یک پیاده روی سریع روزانه به طرف پارک نزدیک محل سکونت تان، با بردن کالسکه کودک، می تواند به شما ک کند تا وضعیت بدنی بهتری پیدا کنید یا انجام تمرینات لگنی هنگامی که با کودک خود می کنید هر کس ه به شیوه زندگی خود می تواند یک یا چند تمرین ورزشی ساده را بطور روزانه یا هفتگی در خود بگنجاند


راهنمای فعالیتهای ورزشی در دوران بارداری