قوانین مهم ایمیل مارکتینگ

مدل ژست عکس کودک - 100 ایده تصویری ابزارهای مورد استفاده در مارکتینگ با سرعت زیادی در حال تغییر هستند بنابراین افراد متخصص در این زمینه نباید به تجربیات گذشتهخود اکتفا کنند و لازم است همواره در حال یاد گرفتن راه های جدید باشند معرفی کتاب صوتی کودکان فراموش نکنید که افزایش آگاهی و درس گرفتن از اشتباهات گذشته یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به موفقیت در آینده است اگر به کمپین های مارکتینگ در گذشته نگاه کنیم، درس های بسیار مندی از آن ها خواهیم گرفت عکس نوزاد درنتیجه می توانیم عملکرد بهتری در آینده داشته باشیم در ادامهاین مقاله به بررسی رایج ترین اشتباهات برندها در مارکتینگ می پردازیم ۱- مشخص نکردن اهداف یک ضرب المثل معروف می گوید شکست در ریزی درواقع همان ایده ژست عکس کودک - 80 ایده تصویری ریزی برای شکست است و این موضوع کاملا در کمپین های مارکتینگ صدق می کند نداشتن یک ریزی دقیق و مناسب، شکست شما را صد درصد تضمین می کند شما قبل از شروع ریزی برای کمپین مارکتینگ باید ابتدا دستاوردهای خود شلف دیواری اتاق کودک را مشخص کنید و سپس یک سری اهداف قابل اندازه گیری برای آن ها در نظر بگیرید شما بدون یک ریزی دقیق هرگز نمی توانید میزان موفقیت های خود را اندازه گیری کنید یا بخش هایی را که یک کمپین نیاز به رسیدگی بیشتری دارد، معرفی کتاب های کودک شل سیلوراستاین مشخص کنید تغییر استراتژی و سایه گذاری بهتر برای های آتی مارکتینگ نیز از جمله دیگر مزایای مشخص کردن اهداف هستند ۲- توجه نکردن به تجزیه و تحلیل ها در مارکتینگ چیزی به نام اجرا و فراموشی وجود ندارد کمپین آتلیه عکس کودک - نکات و ایده ها ها باید به طور مرتب مورد بررسی قرار بگیرند و عملکردشان سنجیده شود البته این به این معنا نیست که هر روز معیارهای بازدید از سایت را مورد بررسی قرار دهید، بلکه باید تغییرات کلی تر را تحلیل کنید زمانی که عکس نوزاد صحبت از کمپین به میان می آید، باید تمام جوانب کار در نظر گرفته شود به عنوان مثال کانالی که بیشترین مقدار ترافیک را ایجاد می کند، شاید کمترین مقدار محتوای جذاب را داشته باشد بنابراین تنها در نظر گرفتن شلف اتاق کودک مقدار ترافیک نمی تواند دید خوبی از عملکرد کمپین به شما دهد ۳- امتحان نکردن تست کردن، یکی از کارهای ضروری برای موفقیت در مارکتینگ است همان طور که در مورد قبلی گفتیم، هیچ کمپینی بدون تحلیل و بررسی نمی تواند عکس نوزاد به موفقیت برسد نظارت کردن روی تحلیل های کمپین باعث بهینه سازی مراحل آن می شود و نتایج بهتری می دهد

بسیاری از ما خیلی سریع در مورد جواب دادن یا ندادن یک روش نتیجه گیری می کنیم؛ بدون اینکه علت دقیق آن ها طرز تهیه 5 سوپ ساده و مقوی برای کودکان نوپا را مورد بررسی قرار دهیم نتیجه گیری بدون تحلیل و بررسی تأثیر بسیار بدی بر موفقیت یک کمپین تبلیغاتی خواهد گذاشت بنابراین تست کردن را اولویت کار خود قرار دهید و مطمئن شوید که راه انتخابی تان بهترین فرصت شلف اتاق نوزاد برای رشد یک کمپین مارکتینگ است ۴- استفاده از همهروش های پرطرفدار در مارکتینگ همیشه تعادل ظریفی بین حفظ روند ف و استفاده از روش های جدید وجود دارد استفاده از جدیدترین ترندها و تغییرات یک ، نیاز ضروری مدل ژست عکس کودک - 80 ایده تصویری موفقیت در مارکتینگ است این روزها همه چیز با سرعت بالایی تغییر می کند؛ بنابراین برندها و یابان باید از جدیدترین تکنولوژی ها و استراتژی ها مطلع باشند و در غیر این صورت نمی توانند در رقابت د بیاورند اما معرفی کتاب:  مجموعه 8 جلدی کتاب های رامونا با این حال استفاده از یک پلت ف یا تکنولوژی خاص تنها به دلیل محبوبیت آن در یک برحهزمانی، نمی تواند دلیل خوبی برای استفاده توسط برند باشد پیروی کورکورانه از تازه ترین ترندها و بررسی نکردن آن ها، از بدترین عکس نوزاد کارهایی است که یک برند می تواند در کمپین مارکتینگ خود انجام دهد بنابراین بهتر است از جدیدترین اخبار حوزه مارکتینگ اع کسب کنید همچنین هیچ روشی را بدون تحلیل و بررسی دقیق برای کمپین مارکتینگ خود انتخاب شلف دیواری اتاق کودک نکنید ۵- انتخاب مخاطبان اشتباه حتی دقیق ترین کمپین های ریزی شده نیز نمی توانند با انتخاب مخاطبان اشتباه به هدف خود برسند در مارکتینگ، مخاطبان همه چیز هستند شما هرچقدر که ایدهجالب و خوبی برای کمپین معرفی کتاب کودک: مجموعه کتاب های "من میتوانم" برای کودکان 0 تا 2 ساله خود داشته باشید، اگر نتوانید مخاطبان را به درستی انتخاب کنید، ایده تان هیچنخواهد داشت شما قبل از انجام هر کاری باید کمی زمان بگذارید و مخاطبان مورد نظر خود را شناسایی کنید نیازهای آن ها را بسنجید و ببینید عکس نوزاد که با چه زبانی باید با آن ها سخن بگویید و چه لغاتی بهتری می تواند نیازهای آن ها توصیف کند دانستن پاسخ این سؤال ها، کلید اصلی طراحی یک کمپین تأثیرگذار است ۶- دست کم گرفتن اهمیت امروزه همهبرندها می دانند شلف دیواری اتاق نوزاد که لازمهموفقیت در یابی است اما با این حال بعضی از یابان هنوز هم اهمیت آن را دست کم می گیرند شما باید را در اولویت فعالیت های آنلاین خود قرار دهید؛ در غیر این صورت شانس ارتباط برقرار کردن با تعداد زیادی معرفی کتاب کودک غول بزرگ مهربان از رولد دال از مخاطبان خود را از دست خواهید داد در بسیاری از صنایع، ترافیک استفاده از برای دسترسی به یک وب سایت به ۵۰ درصد رسیده است بنابراین استفاده نکردن از اانات شانس درگیر شدن بسیاری از مشتری ها با برند را از معرفی کتاب کودک ماتیلدا از رولد دال بین خواهد برد

همان طور که می دانید، این موضوع تأثیر زیادی بر موفقیت یک کمپین مارکتینگ خواهد گذاشت اینکه بخواهید در تمام مراحل مارکتینگ عالی باشید و موفقیت برند خود را تضمین کنید کار سختی است معمولا عکس نوزاد اشتباه کردن در این مسیر اجتناب نذیر است اما شناختن اشتباه ها می تواند در زمان و هزینهشما صرفه جویی کند و با کاهش دادن میزان استرس، شانس موفقیت برند را بالا ببرد معرفی 3 کتاب کودک درمورد ترس های کودکانه جفری جیمز، مشاور یابی و کارشناس امور کسب وکار در آخرین مقالهخود، فهرست مهم ترین قواعد ایمیل مارکتینگ مؤثر را شرح داده ست ۱- لیست مخاطبین را تا حد من اصلاح کنیدمهم نیست چه تعداد ایمیل در فهرست شما جای شلف دیواری اتاق نوزاد و کودک - 100 ایده تصویری داشته باشد؛ بلکه آنچه در یابی اهمیت دارد این است که چند درصد از مشتریان بالقوه به ایمیل های شما پاسخ می دهند بهتر است تمام مخاطبانی را که احتمالاً اصلاً ایمیل شما را باز نمی کنند، از لیست خود حذف کنید و عکس نوزاد این اان را برای آن ها فراهم کنید که اشتراک خود را از سلسلهآگهی های شما لغو کنند ۲- ایمیل ها را در ساعات کاری ارسال نکنیدمطالعات متعددی نشان داده اند ایمیل هایی که برای یابی ارسال می شوند، اگر در ساعات کاری شلف اتاق کودک که سایر ایمیل های تجاری و حرفه ای ردوبدل می شوند ارسال نشوند، بهتر مورد بازدید قرار می گیرند ۳- عنوان کوتاه و مرتبطی برای ایمیل خود انتخاب کنیدمطالعات یابی می گویند ایمیل هایی که عنوان آن ها از ۲ تا ۳ کلمه شلف دیواری اتاق نوزاد تشکیل شده، نسبت به ایمیل هایی که عنوان آن ها یک جملهکامل و طولانی است، بیشتر باز می شوند و مورد مطالعه قرار می گیرند به علاوه تیزر مطلب به شماره۵ رجوع کنید باید جمله ای باشد که عنوان ایمیل شما را تکمیل معرفی کتاب تشپ کال از رولد دال کند و موضوع کار شما را به صورت موجز و مؤثر شرح دهد ۴- از نام کوچک مخاطب استفاده کنیدبه استثنای زمانی که فرهنگی رسمی را تبلیغ می کنید و فالیتهاداری برای آن محسوب می شود، بهتر است ایمیل خود را با نام کوچک ژست عکس کودک نوزاد در منزل - 88 ایده تصویری مشتری شروع کنید و پس از آن یک کاما بگذارید از به کار بردن القابی مثل جناب، سرکار و عزیز اجتناب کنید ایمیل خود را طوری شروع کنید که گویی برای هار خود نامه می نویسید و از تشریفات مصنوعی خودداری کنید ۵- در شلف دیواری اتاق نوزاد ۲۰ کلمهاول ایمیل خود، به یک نکته یا مزیت مهم اشاره کنیدهنگامی که خوانندگان به صفحهاینباکس خود می روند، معمولاً به جز نام فرستنده و عنوان ایمیل، ۲۰ کلمه از شروع ایمیل شما را هم مشاهده می کنند این جملهابتدایی معرفی 9 کتاب داستان و رمان کودک از رولد دال می تواند در تصمیم گیری مشتری مبنی بر اینکه ایمیل را باز کند یا نه، نقش مهمی داشته باشد ۶- به صمیمیت غیر واقعی تظاهر نکنیدجملات کلیشه ای مانند امیدواریم تاان خوبی داشته باشید و نظیر آن، نه تنها ریاکارانه معرفی کتاب کودک قصه‌هایی برای 1 تا 6 ساله‌ها به نظر می رسند چراکه شما دوست یا آشنای نزدیک و صمیمی این افراد نیستید بلکه مفهومی ایمیل کوتاهی را که می خواهید ارسال کنید، پایین می آورند ۷- ویژگی خاص خود را بیان کنیدایمیل شما باید این تصور را ایجاد کند مدل شلف اتاق کودک که شما، شخصاً توجه مشتری را مند می دانید نکتهجالبی در مورد خودتان، محصول یا شرکتتان بیابید که علاوه بر جذاب بودن، رضایت مشتری را به دنبال داشته باشد به نکته۱۲ دقت کنید مقالات مرتبط ۱۰ ابزار رایگان یابی معرفی کتاب کودک انگشت جادویی از رولد دال ۲۲ ایده ان یابی برای کسب و کارهای کوچک ۸- در نوشتن متن ایمیل، به نقطه نظر مشتری توجه کنیدمشتریان بالقوهشما، به خودشان، شغلشان، کسب وکارشان و مشتریانشان اهمیت بیشتری می دهند اگر در متن ایمیلتان فقط از شلف دیواری اتاق نوزاد خودتان، شرکت و نظرات شخصی خود صحبت کنید بدون اینکه اشاره ای به علایق و نگرانی های مخاطب داشته باشید، آن ها احتمالاً شانه هایشان را بالا می اندازند و شما را نادیده می گیرند ۹- از صحبت در مورد عملیات و توابع مدل شلف اتاق کودک شرکت دست بکشیداغلب اوقات، مشتریان بالقوه دلیلی برای توجه به پروسه های تولیدی محصول شما و حواشی آن ندارند به جز در موارد بسیار نادری که یک مخاطب در حال تحصیل یا تجربهحوزهفعالیت شما باشد، شرح روند کاری معرفی کتاب مخصوص کودک و تولیدی، عملی زائد است کهبرایتان ایجاد نمی کند

۱۰- از علائم اختصاری ناآشنا و کلمات تخصصی استفاده نکنیداغلب مخاطبان، به محض دیدن حروف اختصاری ناآشنا یا اصحات فنی و تخصصی که مفهومشان را نمی دانند، خواندن عکس نوزاد ایمیل را متوقف می کنند به عنوان مثال اصح ، برای افرادی که پیگیر تجارت هستند آشنا و معمول است؛ ولی در مقابل استفاده از عبارت توانمندسازی فروش ، نابجا و غیر ضروری است ۱۱- به جای استفاده از واژه ها و عبارات معرفی کتاب کودک آقای روباه شگفت انگیز از رولد دال انتزاعی، از مثال های کاربردی استفاده کنیدعبارتی مثل مانند صرفه جویی در و زمان یا بهبود بهره وری به اندازه ای برای مشتریان شما بی رنگ و بی مفهوم است که در پس زمینهذهنی آن ها محو می شود در عوض، یک مثال واقعی معرفی کتاب کودک جیمز و هلوی غول پیکر از رولد دال ارائه کنید که دقیقا همان چیزی را که مشتری شما احتمالاً تجربه خواهد کرد، نشان دهد ۱۲- بیش از حد از برتری خود تعریف نکنیدافرادی که شما را نمی شناسند، ادعای شما را مبنی بر بهترین و خاص ترین بودن باور نمی کنند عکس نوزاد بدتر از این، من است فرض را بر تکبر یا ریاکاری شما بگذارند و فکر کنند شما حقیقت را بیان نمی کنید اکثر م وقتی یک فروشنده ادعای صداقت و درستکاری می کند، او را به دیدهتردید نگاه می کنند ۱۳- سعی کنید با مشتریان شلف دیواری اتاق نوزاد و کودک - 100 ایده تصویری وارد المه شویدبیشتر مواقع هدف از یابی ایمیلی، المه و ارتباط برقرار کردن با مشتریان است نه فروش محصولات مگر در مواقعی که شما برای فروش یک کالای مصرفی تبلیغ می کنید اول مخاطب را به تبادل ایمیل با خودتان شلف دیواری اتاق کودک ترغیب کنید و بعد با او قراری برای یک ی کوتاه یا یک ملاقات حضوری بگذارید ۱۴- از مخاطبان سؤالاتی بپرسید که با بله یا خیر پاسخ داده می شوندراحت ترین راه برای اینکه بتوانید با مخاطب خود صحبت کنید، این است که فواید کتابخوانی یرای کودک و کتاب مناسب برای سنین مختلف از او سؤالاتی با جواب بله یا خیر بپرسید نکتهمهم در مطرح کردن این پرسش ها، این است که آن ها نباید وقت و انرژی زیادی از مخاطب بگیرند سؤال خوب آیا به این سوژه علاقه مند هستید؟ سؤال بد آیا می توانم برایتان طرز تهیه 5 سوپ ساده و مقوی برای کودکان نوپا اعاتی ارسال کنم؟۱۵- بیش از یک مورد فراخوان دعوت به عمل فوری نداشته باشیدهرچه بیشتر از مشتریان درخواست کنید که در همین لحظه چیزی را انتخاب کنند، احتمال اینکه آن ها دست به اقدامی بزنند کمتر می شود بهترین معرفی کتاب دنی، قهرمان جهان از رولد دال درخواستی که می توانید از مخاطبان داشته باشید این است که از آن ها بخواهید به ایمیل شما پاسخ بدهند ۱۶- از ارائهآمار و اعات پرهیز کنیدبرخلاف تصورات عمومی، جاری کردن سیل اعات به سمت مخاطب، آن ها را به خرید معرفی کتاب مخصوص کودکان محصولات شما ترغیب نمی کند برعکس، ارائهآمار و اعات به احتمال زیاد راه گفتگوی شما را با مشتریان خواهد این کار شبیه این است که چند صفحه نوشته را دست کسی د و از او بخواهید آن را مطالعه کند و به شما برگرداند شلف اتاق نوزاد ۱۷- بهترین ترکیب مؤثر را برای ایمیل های خود پیدا کنیدهمهنکات گفته شده را مورد تست و بررسی قرار دهید مثلاً ابتدا نرخ استقبال از ترکیب های مختلفی را که می توانید به عنوان موضوع ایمیل به کار ببرید، بسنجید شلف دیواری اتاق کودک بعد از آن، ۱۵ یا ۲۰ کلمهاول ایمیلتان را مورد آزمایش و بررسی قرار دهید و در آخر، نرخ مؤثر خود را با پیگیری و بررسیِ تعداد پاسخ هایی که منجر به خرید شده اند، برآورد کنید